Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 CERITA LAWAK

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Admin
Administrator
Administrator


Posts : 37
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: CERITA LAWAK   Tue May 05, 2009 10:00 pm

First topic message reminder :

KUMPULKAN KOLEKSI CERITA LAWAK ANDA DISINI.... clown
Back to top Go down
View user profile http://mbgrepublic.forumotion.com

AuthorMessage
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:34 pm

hakhakhak..

lawak2...
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:40 pm

Seorang gembala sedang menggembalakan biri-birinya. Datang seorang pemuda lalu bertanya,

"Baguslah ternakan biri-biri engkau. Boleh tak saya tanya beberapa soalan?

"Oh, boleh saja" kata gembala itu.


Orang itu berkata, "Berapa jauh biri-biri ni berjalan setiap hari?"
"Yang mana, yang putih atau yang hitam?" tanya gembala.
"Yang putih."
"Ah, yang putih berjalan lebih kurang enam kilometer setiap hari."
"Dan yang hitam?"
"Yang hitam pun sama."

"Dan berapa banyak rumput mereka makan setiap hari?"
"Yang mana, yang putih atau yang hitam?"
"Yang putih."
"Ah, yang putih makan lebih kurang empat kilo rumput setiap hari."
"Dan yang hitam?"
"Yang hitam pun sama."

"Dan berapa banyak bulu yang mereka hasilkan setiap tahun?"
"Yang mana, yang putih atau yang hitam?"
"Yang putih."
"Aaa...menurut perkiraan saya, yang putih menghasilkan sekitar enam kilo bulu setiap tahun kalau mereka dicukur."
"Dan yang hitam?"
"Yang hitam pun sama."
Orang yang bertanya menjadi geram lalu bertanya, "Kenapa engkau membezakan biri-biri engkau yang putih dgn yg hitam setiap kali nak jawab soalan saya, padahal jawapan semuanya sama saja" Gembala itu menjawab, "Mestilah saya beza-bezakan sebab biri-biri yang putih itu adalah milik saya."
"Ooo, begitu," pahamlah si penanya tu, "...kalau yang hitam tu pulak siapa punye?"
"Yang hitam pun sama," kata gembala itu.
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:41 pm

Di satu pagi, seorang Ahli Korporat hendak pergi menghadiri satu mesyuarat penting syarikatnya dengan menaiki kereta Mercedes miliknya. Ketika sedang memandu kereta Mercedes itu, tiba-tiba salah satu dari tayar keretanya bocor lalu terbabas dan terhenti dihadapan pagar Hospital Bahagia. Dengan sedikit mengeluh, Si Ahli Korporat pun keluar dari kereta lalu melihat tayar keretanya yang bocor. Didapati tayar keretanya bocor akibat terlanggar paku yang entah dari mana datangnya. Tanpa menghiraukan beberapa orang pesakit di Hospital Bahagia itu memerhatikannya, Si Ahli Korporat pun menukar tayar keretanya dengan tayar sementara…

Sesama hendak memasang semula skru tayar kereta tersebut, tiba-tiba keempat-empat skru tayar itu terjatuh masuk ke dalam parit yang kotor dan agak dalam. Sekali lagi Si Ahli Korporat mengeluh lalu melucut baju kod dan tali leher yang dipakai untuk cuba memungut skru yang terjatuh didalam parit tadi. Baru sahaja dia hendak turun ke dalam parit tersebut, tiba-tiba salah seorang dari pesakit Hospital Bahagia itu menegurnya, “Encik, encik… Encik dah pakai baju lawa-lawa, smart, wangi… takkan Encik nak masuk ke dalam parit yang kotor tu?” Si Ahli Korporat terkesima mendengar pertanyaan pesakit itu. Si Pesakit menyambung, “Encik, apa kata Encik cabut salah satu skru pada tiga tayar yang lain tu, kemudian pasang pada tayar yang skru nya dah termasuk dalam parit tadi. Lepas tu nanti, Encik pergi la beli skru yang baru…”. Memikirkan kebenaran kata-kata Si Pesakit tadi, Si Ahli Korporat pun mencabut salah satu skru pada tiga tayar yang lainnya dan memasangkannya pada tayar yang tidak berskru…

Selepas selesai memasang skru tayar keretanya, Si Ahli Korporat memandang Si Pesakit yang menegurnya tadi dengan perasaan kehairanan. Dia berkata pada Si Pesakit, “Kau ni pandai yerk… Macam mana kau boleh ada kat sini?”. Si Pesakit ketawa berdekah-dekah mendengar pertanyaan itu lalu menjawab, “Encik la yang bodoh!... Saya ada kat sini, bukan sebab saya bodoh! Kah…kah…kah…”. Terkejut mendengar jawapan Si Pesakit, Si Ahli Korporat pun masuk ke dalam kereta lalu beredar dari situ…
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:45 pm

Seorang pemandu yang berbosskan org putih dari Amerika sedang membawa bossnye.. tita-tiba kereta dihadapannya berhenti mengejut menyebabkan dia telah menyodok kereta tersebut. Pemandu tersebut pun meminta maaf dari boss nya....:

Pemandu: Sorry Sir, I brake brake, do not eat. After I check the wheel no flower again. (maaf Tuan, saya brek-brek, tak makan, selepas saya cek tayarnya tak ada bunganya lagi)

Orang putih tu pun mahu keluar dan ikut sama marahkan pemandu kereta
dihadapan. Tapi pemandu tersebut menghalangnya... Kata pemandu tersebut:
Pemandu: Don't enter mix, Sir! The bring that car if not wrong I, is the
children fruit from manager moneys, he stupid doesn't play! Let he taste.
(Jangan masuk campur, Tuan! Yang bawa kereta itu kalau tak salah saya, anak
buah dari pengurus kewangan, dia memang bodoh bukan main... Biar dia rasa)

Besoknya si pemandu tak masuk kerja, lusanya,bila dia masuk kerja, si
boss orang putihnya bertanya:

Boss : Why didn't you come to work?

Pemandu : I am sorry boss, my body is not delicious, my body taste like
enter the wind. (maaf boss, badan saya tidak sedap, badan saya rasanya
macam masuk angin)
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:49 pm

PuLangkAn-AlonG ft PemiutAng

(A)Sedikit bunga yang menggoda
Sekadar dipandang usah dibayar
Kau pasti tak percaya
Duitku bukan untukmu sayang

(P)Tiada kusangka kau sungguh
kejam Kau peram hutang yang kau pinjam
Namun takkan bahgia kehidupanmu
Bila engkau berkonvo kau milikku

(A)Pulangkan hutang-hutangku

(P)Oh hentikanlah menghantuiku

(A)Oh pulangkan oh pulangkanlah padaku

(P)Kupulangkan semua hutangku-

(A)Yang dikau peram tanpa relaku

(P)Bebaskanlah maafkan daku oh kasih

(A) Tiada kemaafan di sini
Kau hutang tanpa bayar sesen lagi
Akan kujejakimu ke mana jua hingga akhir masa...
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:51 pm

Suatu petang di sebuah 'supermarket'....Seorang lelaki muda tengah berjalan di bahagian barang-barang dapur apabila dia terperasan seorang perempuan tua yang tengah memandangnya dengan mata yang tak berkelip-kelip.

Lelaki muda itu pun terasa pelik..dia terus berjalan ke bahagian buah-buahan tapi dari ekor matanya dia perasan lagi yang perempuan tua tu masih juga memandang dan mengekorinya. Last-last lelaki tu pun buat dek jer, sebab dia ingat dia yang perasan. Lepas mengambil dua tin sardin dan lima biji epal, lelaki muda tu pun berjalan menuju ke kaunter untuk membayar barang-barangnya tetapi di pertengahan jalan perempuan tua tadi tuh cepat-cepat memintas dan berdiri di depannya.
"maafkan makcik nak!!" kata perempuan itu. "Makcik minta maaf bebanyak kiranya anak tak selesa dengan pandangan makcik tadi. Makcik bukannya apa, cuma wajah anak ni serupa macam arwah anak makcik yang meninggal bulan lepas" Mendengarkan kata-kata perempuan tua itu barulah dia faham kenapa perempuan itu asyik aje memandangnya. Timbul rasa kesian di hati lelaki itu.

"Oh, begitu ke ceritanya makcik? maaflah saya tak tahu. Ada apa-apa yang boleh saya bantu?" tanya lelaki muda itu.

"Aaaa.... mak cik ada satu permintaan kecil kalau anak tak keberatan" kata perempuan itu. "... bila makcik dah nak jalan keluar boleh tak anak lambai dan cakap 'babai...mak!!'? Terubat betul rindu makcik jika anak dapat tolong sebab arwah anak makcik selalu buat macam tuh pada makcik".

"Oh boleh... takde masalah" kata lelaki muda tu. Setelah cashier memasukkkan semua barang-barangnya ke dalam plastik, perempuan tua itu pun berjalan keluar dan melambai tangannya ke arahlelaki muda itu. Lelaki muda itu pun melambaikan tangannya kembali dan melaung "Babai, mak!!!!".

Setelah memerhatikan perempuan tua itu hilang dari pandangan dengan hati yang kesian, lelaki itu pun bergerak ke cashier untuk membayar barang-barangnya.

"Jumlah semuanya RM130.70 ye encik," kata cashier supermarket tuh. Terkejut lelaki tu mendengar kata-kata cashier tuh.

"Eh, kenapa mahal sangat ni cik, saya beli barang sikit jer macamana pulak sampai seratus lebih ni?" tanya lelaki itu.

"Habis tuh mak awak kata awak nak bayarkan untuk dia sekali!" kata cashier tuh.

"Haah???????!!!!"....
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:54 pm

--Bapa--

Man: Bapa aku hebat. Dia polis.
Semua orang takut ngan dia.

Ali: Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.

Man: Wow! Bapa kau keja apa?

Ali: Tukang gunting rambut.

--B.I--

Ayah: Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer...! Apasal hah?

Anak: Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila turn adik jer, bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.

--Sudu--

Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.

Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.

Doktor: Kenapa?

Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

--Mayat--

Cikgu: Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu. 'Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak mayat.'

Hasan: Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah.

--Tiru--

Cikgu:Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam exam.

Bapa:Apa bukti awak?

Cikgu:Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah menemui Pulau Pinang? Seman tulis "Saya tak tahu"dan anak encik tulis "Kalau engkau tak tahu, aku lagi la tak tahu".

--Makan--

cA:dari pagi tadi aku makan tak kenyang2 je?

cB:kau makan ape?

cA:makan angin...............................
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:55 pm

Seorang wartawan mendapat maklumat mengenai suatu kejadian bunuh. Tanpa berlengah dia terus menelefon teksi. Sebaik sampai, orang ramai kelihatan berkerumun di tempat kejadian. Terlalu ghairah utk mengetahui bagaimana kejadian itu berlaku, dia menemubual beberapa jiran
dan keluarga mangsa. Kemudian, dia menghampiri seorang lelaki yg
begitu asyik memerhatikannya bertugas.


"Awak salah seorang jiran mangsa ke?" tanya wartawan.
"Tidak" jawab lelaki itu.
"Mungkin ahli keluarga mangsa?"soal wartawan lagi.
"Tidak, saya tak ada kaitan langsung dgn mangsa"
"Tak ada kaitan! Habis tu apa awak buat di sini??"tanya wartawan lagi.
"Kerana saya adalah pemandu teksi yg bawa awak ke sini. Saya menunggu tambang yg belum awak bayar ..
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sun May 17, 2009 10:58 pm

Kisah Anak Dengan BapaNya....MAka Adapun Si Anak Ingin MEmbeli Sebuah Speda(basikal) dan MErayu lah KEpada sibapa....
Wahai bapaku beli Kat aku satu speda untuk ulang alik kesekolah mahupun bandar."Rayu si anak"

Buleh, Tapi kau perlu ade Misai dulu.baru aku beli.."kata sibapa"
Eh,kalu aku ade janggut."tanya si anak"
akan ku belikan motor buat enkau,"bapak menjawab"

O0o0..kalu ku punya bulu dikaki."si anak nak kepastian"
Akan ku belikan kereta buat enko."bapak lagi menjawab"
Dan Kalo Aku mempunyai Bulu di tangan,"baper kali tanya da si anak nie"
Ler...akan Ku belikan Helikopter buat enko."si ayah menjawab lagi"
BEstnyer....dan kalu aku mempunyai bulu diseluruh tubuh."si anak bertanya la"
hahahaha..aku nak anto ke Zoo dan bakal roomate ko...ialah beruk."dengan tenangnya menjawab"
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Mon May 18, 2009 4:56 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Mon May 18, 2009 9:04 pm

Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat.
Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong
berwarna merah....


"Atok buat apa tu?" "Atok bagi surat kat kawan atok" jawap
atoknya. Cucunya bertanya lagi "apa bangang sangat kawan atok duduk dalam
tong merah tu?"
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Mon May 18, 2009 9:06 pm

PEMANDU TEKSI DGN PELANCONG JEPON

Pada satu hari seorang pemandu teksi mengambil seorang pelancong jepun yang baru melawat kuala lumpur buat pertama kali.pemandu itu membawa mamat jepun itu ke seluruh kuala lumpur.


Tiba di midvalley megamall, mamat jepun itu bertanya "berapa lama masa diambil untuk menyiapkan bangunan ini?" pemandu itu menjawab, "2tahun" mamat jepun itu pun berkata dengan sombong,"kalau di jepun, bangunan ini boleh disiapkan dalam masa 9 bulan sahaja".
Pemandu itu hanya senyum sahaja dan membawa mamat jepun itu ke tempat lain pula. tiba di di kl sentral, mamat jepun itu bertanya lagi,"berapa lama pula tempat ini disiapkan??" pemandu itu pun menjawab" 11 bulan sahaja(cuba menipu)" mamat jepun itu pun berkata" kalau di jepun,tempat ini hanya mengambil masa 6 bulan sahaja..". pemandu teksi yang geram dengan mamat jepun yang angkuh itu memandu ke klcc, dan sekali lagi mamat jepun itu bertanya" bagaimana pula dengan bangunan ini..?" peemandu itu buat buat terkejut dan berkata,"eh,eh semalam tak ada pun bangunan ni,bila pulak dibina...?"
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Mon May 18, 2009 9:09 pm

MISTERI NAMA2 hantu

1. Hantu Raya - Berasal dari Tanah Melayu. Dipercayai terkorban di dalam satu kemalangan jalan raya, sebaik saja keluar dari Pudu Raya untuk pulang berhari raya.......kegemarannya mencuri kuih kuih raya. Tempat menginapnya disyaki di balai - balai raya.

2. Hantu Langsuir - Dikenal pasti berasal dari Tanah Seberang.Ceritanya bermula di suatu pagi raya bila seorang suri rumah sedang memasang langsir lalu terjatuh dari tingkap, terus mati. Selepas itu, dia selalu datang menjeguk langsirnya. Hobinya bermain aumm cak di tepi langsir.
3. Hantu Stokin - Berasal dari kawasan perindustrian Shah Alam.Merupakan seorang taukeh stokin yang berjaya sehingga lupa rumah tangga.Hidupnya asyik dengan stokin. Tidur stokin, makan stokin, minum stokin sehinggalah kawan kawan menggelarnya Hantu Stokin.

4. Hantu Jerangkung - Di percayai berasal dari Tanah Besar China. Ia bekerja sebagai penjerang kangkung di sebuah restoran. Hari hari kerjanya jerang kangkung dalam sebuah periuk besar. Satu hari seorang kawan menyergahnya dari belakang, kerana terlalu terkejut ia jatuh dalam periuk itu. Perkataan akhirnya ialah 'jerang.....kung', jadilah Hantu Jerangkung. Hobinya mencangkung dan tempat tinggalnya dalam almari, sebab tu le ada lagu 'Jerangkung Dalam Almari'.

5. Hantu Pontianak - Disyaki berasal dari India. Seorang lelaki, Mr.Ponti mendapat seorang anak perempuan yang sangat hodoh. Orang kampung selalu menyindir anak ponti ini. Ponti punya anak - Ponti punya anak - Ponti punya anak. Ponti sangat malu dan mengurung anaknya. Selepas 5 tahun,anaknya keluar dari rumah dan terkejutlah seorang nenek, Oi! Pontianak...Lekatlah nama pontianak.

6. Hantu Penanggal - Seorang ibu tiri yang kejam, hobinya menanggalkan kain anak tirinya selain kain lakinya. Dah terbiasa dia rasa seronok pulak.Dia melebarkan hobinya dengan menanggalkan kain orang orang kampung.Hebohlah satu kampung 'Lari..lari.....Penanggal'. Bila dia melihat sesuatu yang menarik seperti kurap, panau, kayap dan anu.....dia pun mengilai
semahunya.

7. Hantu Pocong - Berasal dari Puchong. Nama sebenarnya Amat Garpu Bin Mat Sudu. Dia ni suka sangat menipu, senang cerita...kaki cong le. Bila dia mati terlompat lompatlah dia, nak pergi cong orang. Pucong! Pucong!

8. Hantu Kom-Kom - Berasal dari Hantu Komputer,macam ko rang yang suka main Komputer surf internat sampai 24jam hingga tak ingat dunia ..disebabkan suka main komputer hingga mati pun depan komputer,..........komputer,komputer.akhir sekali di sebutlah hantu Kom-KOM..shortcut dari Komputer jadi ler KOM..sahaja.... samala macam korangggg!!!! hehehe.....
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Tue May 19, 2009 10:01 am

wakakaka.. lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Tue May 19, 2009 3:46 pm

muakakakakkak...adeyhhh....sakit do jak perut maco menda tuk....gud job~~

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Tue May 19, 2009 3:57 pm

Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Tue May 19, 2009 4:30 pm

teruzkan menghantar k.. ekkeke...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Tue May 19, 2009 5:04 pm

Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Wed May 20, 2009 11:40 pm

SEBUAH KAMPUNG KECOH.... MENDENGAR ADA BERITA DARI SORG BUDAK...
BUDAK ITU BERKATA.."LEMBU JANTAN BERANAK KEMBAR"....
KECOH... MENDENGAR BERITA ITU ORG KAMPUNG RAMAI2,DAN WARTAWAN SEKALI PERGI KE TEPI PADANG TEMPAT LEMBU ITU BERANAK....
SAMPAI DI SANA TOK PENGULU BERTANYA...MANA LEMBU JANTAN YANG BERANAK TU?
LALU SEORG LELAKI MEN JAWAP LEMBU AKU....
BETUL KA LEMBU JANTAN KAMU BERANAK KEMBAR?
SAPA KATA....
LEMBU BETINA SAYA YANG BERANAK.... HABIS TU SAPA YG BUAT CERITA..LEMBU JANTAN BERANAK...
LELAKI ITU PUN MENJAWAP.. NAMA SAYA "JANTAN"
INGAT KAN LEMBU JANTAN YANG BERANAK KEMBAR...RUPA NYA NAMA AWAK JANTAN...HAHAHA
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Thu May 21, 2009 1:41 am

Very Happy Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
iemm
Mambang
Mambang


Posts : 308
Join date : 2009-05-12
Age : 25
Location : UK

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Thu May 21, 2009 4:49 am

truskn truskn.lawak ehsss Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Thu May 21, 2009 9:57 am

afro

bangang da jak lok....hahhahhahahahhaha...ba'ak.....

lol! lol! lol! lol! lol!

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
iemm
Mambang
Mambang


Posts : 308
Join date : 2009-05-12
Age : 25
Location : UK

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Fri May 22, 2009 12:56 am

mun baca cita lawak ctuk alu ilang ngntok.
ya la ssh lol!
Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sat May 23, 2009 12:04 am

ku byk gik cite lawak gik mauk ka nak baca....
Back to top Go down
View user profile
iemm
Mambang
Mambang


Posts : 308
Join date : 2009-05-12
Age : 25
Location : UK

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sat May 23, 2009 4:56 pm

post jak cita lawak tak org ya
k mnghibur hati
ekekekeke
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Today at 5:34 pm

Back to top Go down
 
CERITA LAWAK
View previous topic View next topic Back to top 
Page 10 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Buku yg Akhir2 ini Kamu Baca
» [DONE] VocaPost Year-end Gathering @Jakarta
» Suka Duka Role Play World
» Vocaloid 3 China
» siapa Utaite,producer,dan lagu vocaloid favorit kaliaan?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: Ruangan Cerita Lawak/Serammmm-
Jump to: