Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 CERITA LAWAK

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuthorMessage
Admin
Administrator
Administrator


Posts : 37
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: CERITA LAWAK   Tue May 05, 2009 10:00 pm

First topic message reminder :

KUMPULKAN KOLEKSI CERITA LAWAK ANDA DISINI.... clown
Back to top Go down
View user profile http://mbgrepublic.forumotion.com

AuthorMessage
♪Mya_Mya♪
Mambang
Mambang


Posts : 942
Join date : 2009-06-16
Age : 26
Location : I ღ KOreA

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Wed Jul 08, 2009 3:41 pm

lawak eyh... Good
Back to top Go down
View user profile
NU^UL89
Mambang
Mambang


Posts : 1515
Join date : 2009-05-08
Age : 27
Location : johor baharu yg tak brape nak baru

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Thu Jul 09, 2009 1:29 am

Laughing3 Laughing3 Laughing3
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Thu Jul 09, 2009 11:52 am

NU^UL89 wrote:
Suatu petang datang seorang lelaki berumur ke kelinik ENT, kerana
telinganya di masuki biji kacang hijau semasa dia membeli barang dapur
di pasar.


Doktor : "Selamat petang..."
Pesakit : "Selamat petang Doktor!"
Doktor : " Ada masaalah apa ...?"
Pesakit : "Telinga saya dimasuki biji kacang hijau, Doktor..."
Doktor : "Biar saya periksa telinga anda!"
setelah diperiksa... .
Doktor : " Ada 2 cara untuk mengeluarkan biji tersebut...."
Pesakit : "Apa caranya doktor?"
Doktor : "Pembedahan kecil kosnya 2 ribu ringgit dan pilihan kedua pula percuma..."
Pesakit : "Mahal sangat Doktor, kalau yang percuma bagaimana?"
Doktor : "Yang percuma kena sabar..."
Pesakit : "Baik, saya sabar, dan bagaimana caranya...?"
Doktor : "Anda sirami telinga anda 2 kali sehari dan nanti jika
sudah jadi tauge' anda boleh ler tarik keluar."
Pesakit : "Huh



mok yang percuma
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Thu Jul 09, 2009 10:07 pm

hahahaha...
pa punya teke teki la...
hahahaha
Back to top Go down
View user profile
NU^UL89
Mambang
Mambang


Posts : 1515
Join date : 2009-05-08
Age : 27
Location : johor baharu yg tak brape nak baru

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Fri Jul 10, 2009 12:19 pm

>--MaMa JaHat--< wrote:

NU^UL89 wrote:
Suatu petang datang seorang lelaki berumur ke kelinik ENT, kerana
telinganya di masuki biji kacang hijau semasa dia membeli barang dapur
di pasar.


Doktor : "Selamat petang..."
Pesakit : "Selamat petang Doktor!"
Doktor : " Ada masaalah apa ...?"
Pesakit : "Telinga saya dimasuki biji kacang hijau, Doktor..."
Doktor : "Biar saya periksa telinga anda!"
setelah diperiksa... .
Doktor : " Ada 2 cara untuk mengeluarkan biji tersebut...."
Pesakit : "Apa caranya doktor?"
Doktor : "Pembedahan kecil kosnya 2 ribu ringgit dan pilihan kedua pula percuma..."
Pesakit : "Mahal sangat Doktor, kalau yang percuma bagaimana?"
Doktor : "Yang percuma kena sabar..."
Pesakit : "Baik, saya sabar, dan bagaimana caranya...?"
Doktor : "Anda sirami telinga anda 2 kali sehari dan nanti jika
sudah jadi tauge' anda boleh ler tarik keluar."
Pesakit : "Huh



mok yang percuma


mama jahat tok nang suka cabaran dan seorg yg sgt pnyabar owh?....
Good kesabaran tu penting kan mama jahat
cheers
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Sat Jul 11, 2009 11:23 pm

pada suatu ptg, pak mat lepak kat warung pak abu sambil minum kopi.utk m'hilangkan rasa boring,pak mat pun menguji brain pak abu.kebetulan masa tu,warung pak abu baru dibuka,pelanggan pun belum datang..

pak mat : abu,aku ada teka-teki

pak abu : apa dia?

pak mat : mcm ni,pd 1 mlm,2 org adik beradik telah naik sebuah kereta.disuatu
selekoh kereta mereka telah terlanggar dgn sebatang pokok.dlm
kemalangan tu,2 beradik tu telah meninggal dunia.kalau kau bijak,cuba
kau teka benda apa yg masih hidup?

pak abu : alaaa....kacang jer.jawapannya ialah pokok yg dilanggar....

pak mat : salah!!!napa lak pokok?

pak abu : kalau bukan pokok....apa jawapannya?

pak mat : jawapannya adalah cukai jalan (road tax) yg masih hidup....apa lar ko
itu pun tak dapat jawab!!! hehehehehe

pak abu : ya tak ye jgak erk....!!
Back to top Go down
View user profile
Vieb
Member Aktif Mambang
Member Aktif Mambang


Posts : 75
Join date : 2009-10-17
Age : 27
Location : bintulu/johor bahru

PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Wed Mar 10, 2010 11:51 pm

kamek suka dengar org wat lawak...
tapi segek pun yang mek baca tak org bagi masih xdpt buat mek ketawak kedak baca buku shin chan...

kamek da ckt cta lawak...
bagi kmk lawk...


hari itu saya n member jalan g pantai
jalan,jalan punya jalan,,, sampai satu kawasan berbatu...
da nmpak bayang... macam ekor haiwan yang besar...
kami pergi kesitu...
tup..tup... upanya...


lamak juga kami org memerhati
perhati untuk kepastian...
kawan saya ambil kayu untuk jolok...
sorg kata kulit ular...
sorg lagi kata...ekor tikus...
saya kata...ala batang kayu jak ya,,,


berlalu seorg penjaga pantai..
menghampiri kami...
dia kate tu...
tahi manusia terapung...

adooohhh....
malu siot...
iyakkkkk...


Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: CERITA LAWAK   Today at 11:00 am

Back to top Go down
 
CERITA LAWAK
View previous topic View next topic Back to top 
Page 12 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Similar topics
-
» Buku yg Akhir2 ini Kamu Baca
» [DONE] VocaPost Year-end Gathering @Jakarta
» Suka Duka Role Play World
» Vocaloid 3 China
» siapa Utaite,producer,dan lagu vocaloid favorit kaliaan?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: Ruangan Cerita Lawak/Serammmm-
Jump to: