Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 06, 2009 10:53 am

First topic message reminder :

afro

apa2 jak lah k....
jnji jgn citer ktk org tdo jak mlm minggu k....aok kata......


study study study
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 6:19 pm

AF itu penting bila dah final

back to topik
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 6:21 pm

Twisted Evil tau xpe...Final ya jak ditunggu sebenarnya...ahahaha Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 6:24 pm

kmk rasa.. besar kemungkinan aril menang... Lom saya tok.. ahahhahahhaha

Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 6:25 pm

ops....enaaa....bukak topik AF...jum kita kritik sama diaaaaa..hahahah

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 6:32 pm

okeyz....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 7:10 pm

afro

mlm minggu tok RAja MAmbang da dinner ngan dak polis aie d dewan suarah ck....
isk....ngaco da jak...maka org nak dating mlm ya...oh!!!
xpa, pas dinner dating....dating ngan sapa...?
mesti la ngan mama tercinta....
ya xtiviti mlm minggu RAja MAmbang....

cheers cheers cheers cheers cheers

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sat May 16, 2009 11:53 am

yezzzaa.. semstinya akn ngedate ngn gerekk..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sat May 16, 2009 12:32 pm

urm... sedih....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sat May 16, 2009 12:46 pm

scratch scratch scratch scratch scratch

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sun May 17, 2009 11:27 pm

mlm minggu tok xda polah papa.....huhuhu....dok umh jak la....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:29 am

afro

mlm minggu tok tek nang memboringkan da jak dinner ya aie....
dh artis ya Anding....sorry Anding aku x minat ngan ko eh...sbb ko x cute cam aku...hahhahahahhahhahaha...
p nak k mkn nang nyaman la....ada umey aie...sedap da jak...
pas mkn ya lah aku xda pkir lain....aku pkir aku nak plg jak sbb ada seseorg ngu aku d umah.....

ya lah keja mlm minggu tok tek....

confused confused confused confused confused

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:38 am

keja malam minggu tok tek???

jadi baby sitter kepada 7 org kanak-kanak ribena

tetak sorang saya nengok keletah

Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 12:32 pm

tedahhh ena lok.. jd baby sitter kpd ank2 ribena.. haha.. mst snyum2 sorg ngga eh.. wkakak
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 12:36 pm

pergi jln2....tenangkan pikiran
wakakakaka.... Laughing Laughing
nnt 5 hari ika tak on9,msti boring giler...
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:07 pm

mst miss rindu ngn ika nih.. ehehhehe
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:16 pm

ika pun mesti rindu kat miss n yg lain2....
takpa2 nnt kita msj yer...
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:33 pm

MSG LA SAYA JUGA
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:34 pm

iyerr.. jgn lupe sms tau... ehhehe...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:36 pm

H34Rt KiLL3R wrote:
MSG LA SAYA JUGA

mcm mn nak msj kalau no hp tak ada...
ika cuma ada no hp miss saja... Smile Smile
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:38 pm

MiSsSaRaToKyO wrote:
iyerr.. jgn lupe sms tau... ehhehe...

insyaallah tak lupa laa....
tapi mungkin lewat sikit laa pas hbs class...
selalunya dlm pukul 10 pm class hbs...
pagi praktikal mlm pula blajar/prepare jenis masakan untuk pagi nak masak...
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 2:50 pm

kasi laa no fon.. haha.. nnt miss merajinkn dirik untuk bermsg.. hahahah
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 3:20 pm

aok.... Smile
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 3:57 pm

awok kata.. huhuhuh.... Razz
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 4:46 pm

aok... brik jak lah.. hahah.. lak miss msg k..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 6:15 pm

apa polah malam minggu???

aku malam minggu tok tek...nangga AF...muahahahahahah

malam minggu depan...aku nak aon2 ngan skut ku.....huhuhu

jangan jeles....sapa mok numpang?? angkat tangan~~!!!!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Today at 4:46 pm

Back to top Go down
 
citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Road to #MikuExpo 2014
» [PLAN] BUKBER @ BAMBOO DIMSUM TEBET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: