Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 06, 2009 10:53 am

First topic message reminder :

afro

apa2 jak lah k....
jnji jgn citer ktk org tdo jak mlm minggu k....aok kata......


study study study
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu Jun 04, 2009 1:06 pm

afro

mekaseh ika...

mlm minggu saya selalu lepaking sama mambang2...huhuhuhuhuhhu...genti kamboh bh...

lol! lol! lol!

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu Jun 04, 2009 2:39 pm

sama2 kasih....
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri Jun 05, 2009 12:55 pm

mlm mggu tuk miss ke airport.. ambik mak n apak miss.. ehhe..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri Jun 05, 2009 12:58 pm

esok cuti jom p tgk wayang....
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri Jun 05, 2009 5:05 pm

jom... tgk citer br kt pawagam...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri Jun 05, 2009 6:32 pm

afro

saya besa nya nektok mlm minggu mun xda keja or date ngan MAMA JAHAT saya akan nengok DVD cerita nak best2...huhuhuhuhuhu..dr molah keja xda pekdah nak...kata saya tek...ahaks~~~!!!!!

Rap Rap Rap

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon Jun 08, 2009 2:13 pm

malam minggu baru2 tok,kmk ningok wayang...
citer baru 'jgn pandang belakang congkak'... Very Happy Smile
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon Jun 08, 2009 2:15 pm

malam minggu tok... saya akan nengok muka anak-anak sidik yang ditinggalkan slama 2 minggu
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon Jun 08, 2009 10:42 pm

afro

saya dgn mama jahat manggang ketam n jagung aie...sedap da jak...huhuhuhuhuhu...lak saya or mama jahat post kan pic time ya k....

Good Good Good

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 09, 2009 8:10 am

aok ehz

best da jak
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 09, 2009 11:32 am

Good Good
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu Jun 11, 2009 12:14 pm

Raja_Mambang wrote:
afro

saya dgn mama jahat manggang ketam n jagung aie...sedap da jak...huhuhuhuhuhu...lak saya or mama jahat post kan pic time ya k....

Good Good Good


nindak best.. manggang bersama chenta gik yo..
nk mkn sik nymn alu jd nyaman.. wkakkaa
lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon Jun 15, 2009 8:49 pm

afro

nang nyaman miss...sedap da jak..mun miss yg manggang nya, maybe x nyaman...huahuahuahuahuahu~~~!!!!

saya mlm minggu tok td nengok drama kawan saya yg mericho sbb pts cinta...kol 2.30 pg saya d swoh g tempat kawan saya mericho...sapa x marah nak...nak tetak da jwak mun dh ngenang...ya lah xtiviti saya mlm minggu tok tek....

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 10:48 am

hhahah.. nang rupo.. semo nk di mkn samo ngn chenta nang nyaman.. nk mkn sik nyaman jd nyaman nk.. hahhaa...
ujg mggu tuk tk miss sik do cni2.. bab miss tensen....
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 10:51 am

afro

bna kata dirik ya....

saya mlm minggu tok rs nya nak g aon2 lok...lmk dh saya x aon ke tempat yg besa saya aon dolok....mun mama jahat swoh lah...hik2...

Biker Biker

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 11:27 am

miss raso nk plg tokyo jak ujg mggu tuk.. tp, apo kn daya.. miss sik pt plg lok.. uwaaaa
Cry 2 Cry 2
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
BuLLeT_FoR_My_sCanDaLiOuS
Mambang
Mambang


Posts : 178
Join date : 2009-06-14
Age : 27
Location : KUCHING.JAIE(SAMARAHAN).A7X.

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 11:38 am

aku mestilah mcm biasa,gie lepak2 ngan kwn2...tetak sama2...hehehehhe...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 11:52 am

afro

mun x pun mlm minggu tok rs nya nak carik bnda k panggang aie...da jwak pekdah nya nak...kenyang pwut...huhuhuhuhuhu...pa bgs k panggang selain ketam, jagung, ikan, sosej, buntut, satey, blangkas bah...?

bounce bounce bounce bounce bounce

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 12:18 pm

hmmmm.... panggang jak semo yg di senaraikn.. brk best.. byk pilihan..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
♪Mya_Mya♪
Mambang
Mambang


Posts : 942
Join date : 2009-06-16
Age : 26
Location : I ღ KOreA

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue Jun 16, 2009 7:51 pm

hehehe....kayo2 lah o0..
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu Jun 18, 2009 12:10 pm

afro

ada miss d panggang saya tok lak...org swoh berik idea, d berik nya bna...huh!!!! ada org knak panggang tok lak....mari3X....sapa mau.....

Laughing3 Laughing3 Laughing3

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
♪Mya_Mya♪
Mambang
Mambang


Posts : 942
Join date : 2009-06-16
Age : 26
Location : I ღ KOreA

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu Jun 18, 2009 2:15 pm

Concert
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri Jun 19, 2009 12:12 pm

Raja_Mambang wrote:
afro

ada miss d panggang saya tok lak...org swoh berik idea, d berik nya bna...huh!!!! ada org knak panggang tok lak....mari3X....sapa mau.....

Laughing3 Laughing3 Laughing3

hakahkahka.. gik sio..
ni do nk lain gik di panggang..
sik pun panggang jak lokan, kerang, sotong, udang..
sedappp aiee~~
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
♪Mya_Mya♪
Mambang
Mambang


Posts : 942
Join date : 2009-06-16
Age : 26
Location : I ღ KOreA

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri Jun 19, 2009 12:13 pm

salu nya lepak pan umah mun xda wit..hehe
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sun Jun 21, 2009 12:40 pm

afro

mlm minggu time saya g skalorz dolok nak saya selalu nya akan lepak kat PUB...dhya lepak dpn feri ( sungey ) sampey pagi...jahat kan saya...p nektok alhamdulillah dh ok dh...dh d tgl semua dh bnda2 cmya...xda hasil bh...bna nak...?

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Today at 4:48 pm

Back to top Go down
 
citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 9 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Road to #MikuExpo 2014
» [PLAN] BUKBER @ BAMBOO DIMSUM TEBET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: