Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 06, 2009 10:53 am

First topic message reminder :

afro

apa2 jak lah k....
jnji jgn citer ktk org tdo jak mlm minggu k....aok kata......


study study study
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 10:44 am



pa ndak aktiviti mambang mlm minggu tok kah....?
besa nya nak, mun mlm minggu lak eh, mek salu ngan chenta mek aon2...
p minggu tok nya x plg aie....
apa nak d polah mek o...?
meybe aktiviti mek lepaking kat umah member kali...
miss u mama.....


pale pale pale pale pale
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 11:07 am

mun mek ari mggu kua ngn *******....mun dpat cari pa mek tls ya pdh k...
hehehehhehehe..ya jak msa mek slalu polah....mun malam....errr.....xda polah papa kot..duk umah on9..nanga tb..tdo..ptg jak da kua..hehehehehhe..
mek dak bet baaaaaa..
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 11:10 am

afro

kuar ngan DARLING....tol x nia...?

bounce bounce bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 11:12 am

elehhh salllahhhhhhhhhh...hahahahahah..mun dpt mek spon tak mam mcD..
cepat jwb..
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 11:16 am

afro

clue.....

pirat pirat pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 11:28 am

xmk bg..mun bg kmpom tak tauk..nya da huruf a...hahahahhahaha
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Fri May 08, 2009 11:44 am

uruf A??? hihihihi... kompius2... ke AKADEMI??? tol x nia??
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:44 am

afro

aktiviti minggu tok tek RAja MAmbang manggang ikan aie....
best da jak....dh jak byk....mcm2 ikan ada...
ikan parek, jan, senangin, sardin, tenggiri.......mcm2 g lah nama ikan ya....
sambil ya sempat jwak manggan sotong, sosej, buntut n paling RAja MAmbang suka sotong d bungkus lam kertas perak d campur ngan sambal....aduh....
kiknek.....p dlm ya RAja MAmbang sedih jwak sbb......

mama xda ngan aie.....akak mala jak nanyak mama.......

Sad Sad Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 11:29 am

hujung minggu slalunya berkumpul semua adik beradik yg lain
masak ramai2 dan makan ramai2.....memang riuh rendah bila berkumpul ramai2....kadang kala pergi berkelah bakar ikan,ayam dan mkn la ramai2...
Back to top Go down
View user profile
LILFIZ89
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1301
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : bintulu(petroleum city)

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 11:42 am

ujung minggu ku suka dok kat umah jak n xsuka di kaco..melainkan ku da plan baruk ku kluar...
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 11:46 am

yer laa lilfiz suka dok kat rumah jer....
tapi kalau awek lilfiz dkt dgn lilfiz msti mauk keluar jer....
takpa lilfiz jauh dimata tapi dkt dihati bh... Smile
Back to top Go down
View user profile
LILFIZ89
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1301
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : bintulu(petroleum city)

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 11:48 am

itu sudah semesti nya..tu pun kalau awek i leh kua umah..hehehe
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 11:52 am

mesti blh....
buah hati pengerang jantung.....
apa sj akan ku turuti......hahahahaha Laughing Smile
Back to top Go down
View user profile
LILFIZ89
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1301
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : bintulu(petroleum city)

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 12:03 pm

dak eh..tak semesti nya cmtu...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 12:06 pm

afro

kata nya tek..................

geek geek geek geek geek
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 12:07 pm

ika gurau jer....
jgn marah yer....
nnt kirim salam dgn nuul yer...
insyaallah 21/5/09 ni ika jadi p jB....
ika jadi p kursus kat sana...
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:00 pm

SAYA ON9 LA.. KALO X SAYA PI NGEDATE DENGAN CHENTA SAYA
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:05 pm

jgn marah....be cool Smile
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:22 pm

hihihi.. best na mn apt men panggang2 yo koh..
mok molah juak.. tp.......
Sad
sik do org ngn.. mn miss kt kg tek sng ikit..
mok mlh apo2 miss apt polah..
uwaa...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:24 pm

MISS JANJI NAK BANJA KEPC
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:24 pm

memang best miss tambah2 lagi kalau kita dapat berkumpul ramai2 dgn ahli keluarga yg lain....lagipun bh mengeratkan lagi silatulrahin
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:26 pm

TU LA PASAL... DIPERSILAKAN UTK BELANJA KEPC, SB, PIZZA HUT, MCD.. URM.. ICEKRIM POTONG.. SEDAP~~!!!
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:27 pm

amboi cik adik ni,kuatnya mkn.... Smile
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:31 pm

MAKAN ITU NIKMAT... BETUL TAK?
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:32 pm

yap betul tu....selagi blh mkn,mkn laa
nnt kalau dah sakit,mesti selera mkn pun berkurangan....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Today at 11:00 am

Back to top Go down
 
citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Road to #MikuExpo 2014
» [PLAN] BUKBER @ BAMBOO DIMSUM TEBET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: