Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 06, 2009 10:53 am

First topic message reminder :

afro

apa2 jak lah k....
jnji jgn citer ktk org tdo jak mlm minggu k....aok kata......


study study study
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 9:37 pm

tp apew?
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 9:52 pm

tapi kenangan kita bersama..... What a Face
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:20 pm

adalah dia tu

ahahhahaha

penakut nauzubillah

kesiannya

saya selalu ngatik2 dia

"JANGAN PANDANG ATAS"

hantu melekat kat siling

muakakakkaka
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:22 pm

retrii....retrii.....
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:23 pm

lol!

terusuk itu adalah ketidaksengajaan
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:41 pm

lol! jangan berlari nanti awk terusuk....
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:44 pm

malam minggu...tok...aku nak membzkan dirik...menggosok body moto ku...hahahahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:46 pm

mun aku...

rasa ku... nak masuk PUB...

Hahahahhah...
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:47 pm

belalak....hahahahahah Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 10:49 pm

Best bah...

ada GOYANG2....

huhuhuh... WAima pun aek COLA....
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 12:09 am

ye se kuuu....
x semesti nya padah g Pub alu nak mabok.....
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 10:02 am

MLM MINGGU YANG LEPAS

KAMI MENJAGA SEKOLAH KERANA SECURITY DI SKOLAH ITU BUAT HAL

ADAKAH PATUT.... KITA2 DAN WADEN YANG JAGA DIA

YER....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 10:07 am

afro

nang xptt....spttnya security yg jaga tak org nak....
sbb mlm minggu ya k tak org warga sekolah ya rilex bh....
nang xptt eh.....saya sokong kamu mama....

farao farao farao farao farao
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 10:21 am

yetemama tek pa....

dah nya k towel jak

kuang kuit mbak pisok

ngatik dak mbiak

ney ndak sepanjang minggu ya angol ntam nya

(MASIH DLM TOPIK)
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 10:33 am

afro

org cmya ptt d hukum sebat 86 kali ma....
mengganggu ketenteraman xtiviti mlm minggu nak....

still on topic aite....

geek geek geek geek geek
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 10:45 am

AHAHHAHAHAHHA

ADA INDAH AGIK NAK EHZ,,,

K

CHOW LOWK.....

BUT NOT SIGN OUT OK....

OWEZ ON9

SAMEKOM ALL
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 12, 2009 8:01 pm

afro

cuba tak org sebut tok betol2.....

tengelup mengarau reresau wirugau vogasau liripan rililam.....laju2 k.....

mun xda xtiviti lain mlm minggu lah k...ahaks!!!!!

lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 4:31 pm

malam minggu tok.....


aku nak nangga final AF...muahahahahahahahaah
Twisted Evil

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 4:55 pm

FINAL AF ???


BEna cter ko jhOE....

Di cneY ???
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 5:08 pm

Final minggu tok bha...mun x umah, di Taman Selera...hahahahaha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 5:12 pm

sik gosok body moto ko kah ??
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 5:22 pm

gosok tetap gosok...mun sempat ari jumaat petang start gosok body

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 5:26 pm


  • bagus2.... usaha lif kejayaan...
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 5:28 pm

YEZZAAAAAA......hahaha k mbak gi Sri Aman.... Twisted Evil

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 13, 2009 5:39 pm

bila g sri aman ya ??
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Today at 10:59 am

Back to top Go down
 
citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Road to #MikuExpo 2014
» [PLAN] BUKBER @ BAMBOO DIMSUM TEBET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: