Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 Cerita bersambung

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AuthorMessage
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Cerita bersambung   Thu May 07, 2009 1:13 pm

First topic message reminder :

Jum main cerita bersambung....aku start dolok...


Pada suatu hari, sang kancil datang beramai2 menadap Sultan Firaun...pada mulanya ada 10 ekor yang datang...tetapi yang sampai ke istana Sultan tadi hanya 9 ekor sahaja....salah seekor sang kancil bertanya kepada rakan nya.."keng, ni tuju nak sikok ye??"lalu.......





p/s:sambung..jangan x sambung.. lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net

AuthorMessage
NU^UL89
Mambang
Mambang


Posts : 1515
Join date : 2009-05-08
Age : 27
Location : johor baharu yg tak brape nak baru

PostSubject: Re: Cerita bersambung   Sat Aug 08, 2009 5:16 pm

duduk termenung sendiri..masih terngiang-ngiang suara cikgu firdaus menyampaikan salam dari isterinya seketika tadi..tanpa disedari,air mata nasuha merembes lagi,cepat2 nasuha menyeka air matanya dari menitis ke pipi.sedang nasuha menahan sedu,tiba2 ketua kelas mengarahkan semua pelajar bangun untuk mengucapkan salam pada guru yg melangkah masuk ke kelas mereka.Nasuha.........
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: Cerita bersambung   Fri Sep 11, 2009 10:20 am

nasuha pun terkejut dan segera berdiri.. nasuha terkejut apabila cikgu di depan nya ialah cikgu.......................................
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
LILFIZ89
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1301
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : bintulu(petroleum city)

PostSubject: Re: Cerita bersambung   Sat Sep 19, 2009 2:16 am

math sedang kan di dalam jadual mereke hari tu takde pun subjek math..nasuha pun,
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Cerita bersambung   Today at 4:45 pm

Back to top Go down
 
Cerita bersambung
View previous topic View next topic Back to top 
Page 17 of 17Go to page : Previous  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Similar topics
-
» Buku yg Akhir2 ini Kamu Baca
» [DONE] VocaPost Year-end Gathering @Jakarta
» Suka Duka Role Play World
» Vocaloid 3 China
» siapa Utaite,producer,dan lagu vocaloid favorit kaliaan?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: