Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 apa yang soh tak org sikpat tdo??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Thu May 07, 2009 1:16 pm

First topic message reminder :

mun aku la...

xda bantal peluk...genti susah mok lelap...d cya semua ilham ku ada..hik3..

tak org?? apa cerita??
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net

AuthorMessage
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Thu May 14, 2009 5:37 pm

saya xpat tdo.......mun.....


KEPANASAN......hhohoho
lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Thu May 14, 2009 8:35 pm

mek x pat tido bila??????bilit gelap........
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 10:18 am

afro

saya xpat tdo bila masalah dtg bertimpak timpak x benti2....abis lah pey pagi x tdo...

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 10:23 am

Raja_Mambang wrote:
afro

saya xpat tdo bila masalah dtg bertimpak timpak x benti2....abis lah pey pagi x tdo...

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

tak baik untuk kesihatan....
bila ditimpa dgn masalah byk kan mohon pertunjuk dari ALLAH SWT....
insyaallah ALLAH akan mempermudahkan....
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 11:27 am

aok eh.. hadapi dhn senyuman.
setiap masalah akn ada jalan penyelesaian...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 11:31 am

betul tu...cheq sokong
sekarang ni hangpa,raja mambang kalau ada apa2 mslh
terima laa seadanya,mintak petunjuk dari ALLAH....
hangpa blh luahkan kat kwn2 sekurang2 nya ada jgak mbr yg sudi meringankan mslh hangpa tu...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 11:48 am

afro

iyerrr...mmg izan xpnah lupak kan yg Maha Esa ika...
mmg izan minta petunjuk dari-Nya bh....
cuma izan x tau mana nak luahkan suma itu....
izan pkir, lebih baik izan luah kan kat forum, ada jugak org bc kan...
time izan nak luah tu, tak der sesapa kat sebelah izan bh...cuma ada PC jak...hahhahahha....
mmg izan bengang tahap dewa ika...

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 12:07 pm

ye ker izan....
takpa nnt luahkan kat ika yer....
ika sudi mendengarnya.... Smile Smile
jgn ada sapa2 tersalah anggapan sudah laa.....
cheq ni cuma hamba ALLAH yg kerdil,tapi cheq tak kisah kalau ada
sapa2 yg nk berkongsi dgn cheq....
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 12:26 pm

miss pn john.. miss kn pakar motivasi.. ahhahaha..
miss suko bh mn bab2 menasihati n memberi pandangan or cdgn koh.. heheh
asl org yo sudi jak cito apo mslh.. hehhe...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 12:36 pm

betul tu miss....
peace
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 3:22 pm

mimpi malam... coz kaki sik basuh sblom tido..

huhuhu... bena x ?? Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 4:01 pm

meetunclesalamz wrote:
mimpi malam... coz kaki sik basuh sblom tido..

huhuhu... bena x ?? Sleep Sleep

ya benar apa kamu kata...
sblm tidor basuh kaki,ambil wuduk n baca doa sblm tidur....
insyaallah sik ada mimpi2 ngeri kelak....
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 4:32 pm

btol2...
dan haruslah anda mengucap...

takut brgkali mati dalam tido... Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 4:49 pm

pandey pun salamzz....
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Fri May 15, 2009 5:20 pm

heheh.. salamz nang dh bgs nektk bh.. alhamdulillah...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Sat May 16, 2009 9:06 am

afro

bila lapa genti saya xpat tdo.....

santa santa santa santa santa

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Sat May 16, 2009 11:36 am

hahaha.. samo ngn miss..
mn lapa mst mam lok.. mn x, sik lena tdo dgn perut yg berkeroncong.. hahah


lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Sat May 16, 2009 12:50 pm

afro

bila ada bau kurang menyenangkan mmg saya ndak ulih tinduk wai....

pirat pirat pirat pirat pirat

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Sun May 17, 2009 8:23 am

malam tadi... saya tidak dapat tdo kerana sarawak sudah menang dlm af7.. sa bangga juak la... bencik nengok muka cikgu siti time ya.... serius li jak time apis kenak komen pengkritik... nengok pun x.... huh~~!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Sun May 17, 2009 6:51 pm

afro

RAja MAmbang xkan dpt tdo sekiranya beliau mendapat ilham buat lagu bila time nak tdo...
genti lu pey pagi bh...that's me....RAja MAmbang....

lol! lol! lol! lol! lol!

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Sun May 17, 2009 11:06 pm

xpat tdo bila owunk bisin bila mek nak mejam mata....
n...skit perut....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Mon May 18, 2009 9:43 am

afro

xpat tdo mun aku dh gelisah x tentu arah...apa nak d gelisah ya...? xtauk jwak....

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Mon May 18, 2009 9:45 am

xpat tido bila sakit perut nak berak.. aka cirit birit

muakakkaka

pa hujah tak org???~~!!!!
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Mon May 18, 2009 1:13 pm

wakakka.. bna lak yo ena koh.. kekeke..
nang skit thp gaban mn nk malabur saham yo.. hakhkaa..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Wed May 20, 2009 11:56 pm

KU SIK DAPAT TDO BILA ADA BENDA AKU BELOM POLAH N BENDA YA BEST BAGI AKU....
MESTI KU ITOK HAL YA SAMPAY KU SIK TDO....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: apa yang soh tak org sikpat tdo??   Today at 4:47 pm

Back to top Go down
 
apa yang soh tak org sikpat tdo??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Game apa yang sedang di mainkan
» Ada yang tertarik buat band Vocarock ga?
» Jika Vocaloid ditarik kembali dan dihentikan produksinya,apa yang akan anda lakukan?
» Ding Ning vs Wu Yang (Chopper vs Lopper)
» Rainie Yang

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: