Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Fri May 08, 2009 11:18 am

First topic message reminder :

cheers lol! flower
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sat May 23, 2009 4:50 pm

harapan agak mambang records terus maju, tidak berkubor...
Back to top Go down
View user profile
ale3n
Mambang
Mambang


Posts : 257
Join date : 2009-05-24
Age : 22
Location : in periuk

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 24, 2009 3:06 pm

2020, dah x da gk kmk aiee..
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 1:47 pm

Da_MoRBiD69 wrote:
amin hehe.... ku harap hubungan kwn kita sik dipisahkan untok kali keduak gik.... sampah 2020 ya juak...amin...
ku harap ko sik malu aku madah mcm tok...hahaha

afro

ok, aku pun akan doa cmtok jwak k....amin....
xda ku nak malu eh k....
pandey malu aku tangga ko lmk tok...? hahahhahahhahha.....
bkn xda urat malu g, cuma aku kan slumber jak nak...spontan jak bh...ahaks!!!!
apa2 pun, aku sentiasa doakan hubungan kawan tedua dr dolok pey bila2 xkan putus g k.....peace!!!!!!


Good Good Good

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 1:48 pm

ale3n wrote:
2020, dah x da gk kmk aiee..

afro

tok apa kes g antu tok.....
ktk sakit ka antu....? or ktk just kidding jak......?
plik bh, tauk2 jak nya xda g time 2020 lak....apa kes....?


Confuse

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 2:32 pm

hahahahhahahahha







Back to top Go down
View user profile
Fareez
Mambang
Mambang


Posts : 149
Join date : 2009-05-13
Age : 23
Location : Cat City

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 2:54 pm

aku harap aku gik hidup pd zaman 2020..
Back to top Go down
View user profile
haimambangtanah



Posts : 4
Join date : 2009-05-25
Age : 36
Location : bintulu

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 3:34 pm

dunia akan jd kecik mcm bola sepak jak...nok besar just kuasa n ketamakan...
Back to top Go down
View user profile
ale3n
Mambang
Mambang


Posts : 257
Join date : 2009-05-24
Age : 22
Location : in periuk

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 4:30 pm

Raja_Mambang wrote:
ale3n wrote:
2020, dah x da gk kmk aiee..

afro

tok apa kes g antu tok.....
ktk sakit ka antu....? or ktk just kidding jak......?
plik bh, tauk2 jak nya xda g time 2020 lak....apa kes....?


Confuse

ehh. x da lah mambangg masterr.
kmk alhamdulilah sehatwalafiat ajak aie. Very Happy
agak2 eahs. ajal x kta tauk nkk? :PP


kmk rasa mun 2020 lak nk..
msti kmk xda kt ckei.
hahaaha . sebarang jak!! Razz
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 25, 2009 11:27 pm

afro

skalorz jwak antu tok eh....
saya rasa bila menjelang 2020 lak eh, genti ada perdana menteri baru...
jgn2 bukan org melayu g nak....kita tgu dan lihat jak...

Confuse Confuse Confuse

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 2:09 am

auk ehh..ku harap pemerintahan keturunan taip mahmud pupus di tahun 2020 lak... keluarga nya jak megang apa reti kah...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 9:52 am

afro

saya sokong 100%.....
nampak da jak mainan politik dak nya nak....
semadi kita malas nak men politik2 tok...
cam men catur jak bh....

kehausan kehausan kehausan kehausan kehausan

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
ale3n
Mambang
Mambang


Posts : 257
Join date : 2009-05-24
Age : 22
Location : in periuk

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 4:16 pm

haha. lalu masok politik eahs.
bla zaman 2020 lak,
keluar lah dajjal lakhnat. lolx!?
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 5:14 pm

afro

antu tok cam tauk2 n suka2 jak mdh sebarang lok...
nang d suka nya dajal ya kuar awal eh...nak ni ya kah...
r u ok antu...?

Confuse Confuse Confuse

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
ale3n
Mambang
Mambang


Posts : 257
Join date : 2009-05-24
Age : 22
Location : in periuk

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 5:20 pm

ehh. dajal ya bala antu aie. hee.
ish. nauzubillah. cisss.!!

2020 ; mesti dunia dah maju ou. otak manusia x wak maju2.
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 5:21 pm

afro

kita tgu dan lihat jak lah apa akan blaku 2020 lak...



_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
ale3n
Mambang
Mambang


Posts : 257
Join date : 2009-05-24
Age : 22
Location : in periuk

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 5:23 pm

insya-Allah
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Tue May 26, 2009 5:26 pm

afro

ya lah...yg penting mek mok tauk siapakah yg akan menyandang jawatan Perdana Menteri Malaysia pada tahun 2020.......

Good Good Good

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 1:11 pm

miss arap forum n mambang records akn terus maju n terus maju.. ehhehe.. n miss maok, ketua menteri swk dituka juak.. wkakaka... alu abis tanah kt swk tk nyo mpun lak.. ahakz..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 2:23 pm

dunia akan bertambah maju dari apa segi pun...
ika jgak harap agar mambang record jgak akan bertambah maju sama dgn dunia
yg semakin maju....mambang record jgak akan bertambah ramai ahli2 mambang
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 5:23 pm

mlaysia mkin maju n trus maju...
n miss mok juak nk ngga sapo yg akn megang jwtan prdna menteri..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 7:45 pm

afro

takkan melayu hilang d dunia!!!!! waima pun dh masuk thn 2020....

Rap Rap Rap

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 10:35 pm

DUNIA JADI MAJU DAN MAJU...AKU HARAP DUNIA TAK LUPAKAN AKHIRAT...
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 10:58 pm

Good Good Good Good
butterfly butterfly butterfly butterfly
Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang


Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Wed May 27, 2009 11:06 pm

semua itu untuk kesejahteraan bersama..
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Thu May 28, 2009 12:23 pm

bna2.. miss sokong....!!! cheers cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Sponsored content




PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Today at 10:59 am

Back to top Go down
 
apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» [VCP-002] MPV : Merah Putih Vocaloid Album (2011)
» Suka Duka Role Play World
» Jika punya kec. internet 100MB/s, apa yang kamu lakukan?
» Jika Vocaloid ditarik kembali dan dihentikan produksinya,apa yang akan anda lakukan?
» 「Morning sun」 - theme song of 『Neko Nanka Yondemo Konai.』 movie

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: