Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Sat May 09, 2009 3:09 pm

First topic message reminder :

forummer.. ktk org ley post cerita tak org nk berkenaan ngn hantu.. ley mntak pndapat ttg cerita yo k.. bena or cuma di edit jak.. thanx...





p/s : miss....Jhoe dah edit post tok....kita tuka topik jadi cerita antu tok k..?
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda

AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Tue May 12, 2009 9:11 pm

afro

ituuuuuuuuuuuu diaaaaaaaaa.....
mun lah kmk jadi ktk, mandik bunga aie....
berdoa jak mintak plindungan Allah k....

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Tue May 12, 2009 9:14 pm

yezzzaaaa...da gkk tokkkk...
p xpla..lelah tgn mek nulis krgn pjg lebar sal bnda tok..hahahahhaha.... lol!
p mek mk nanyak knk mun nanga antu nak esokannya msti dmam??
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Tue May 12, 2009 9:21 pm

afro

semangat tak lemah ya kali....

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Tue May 12, 2009 9:23 pm

aie..p nang dkya aie..kbnykan owg nk mek dgr la...owg nk nmpk antu..sokan nya mesti dmam.....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Tue May 12, 2009 9:30 pm

afro

xlah jwak nia....
mek bkn nak sokong sapa2 lah k....
ya terpulang ngan individu ya pun jwak bh...

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Tue May 12, 2009 9:31 pm

hahahahahahha..yea...mybe.....ngee affraid
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 9:57 am

afro

tok aku nak citer pengalaman aku terserempak ngan bnda ya depan2 mata ku...
jarak nya just 2 meter lebih cmya jak aie.....giler da jak....uuuuiiiiiiyaaaaaaa!!!!!!!!!

cmtok kisah nya....
aku mlm ya nak ambik brg d umah kawan....
time ya aku makey moto Mat Dangdut (nama kwan mek)....
sampay jak aku depan jeraya masuk rumah kwn ku ya tek nak, adalah pokok bunga d tepi jln nak masuk ya....
baruk nak stand moto aku aie....
nang lu tergamam cmya jak aku bh....
dh jak aku sowang jak...dlm tangga aku ya aku sempat baca ayat KURSI.....
rupa bnda ya tek nya berambut pjg....
bna nya merati aku aie....
bdn xda...just palak jak....x baper clear lak la image bnda ya....
tp nang dpt d tangga glak2....plg ku dr umah kwn ku ya aku terus ambik selimut n tdo terus...
esok ya bok aku citer ngan dak mambang2 lepaking....
ada sorang kwn ku nama nya duan, lu plg umah...maka jam g kol 8....

ya antara pengalaman aku terserempak ngan sosok lebihan cmya....

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 11:36 am

huhuhu.. menyeramkan do jak cito2 yo...huhuhu..
miss pn do juak mglami nk cmyo.. kt umah miss n kt berando umah sblah miss.. waktu yo nk miss cungkin ngn mak miss, alu laa mbak dirik kt berando umah miss, miss nangis lah tek.. time yo dh kol11 juak.. ddk lah miss tek.. kt tanggak umah miss yo.. psyo nk.. lain mcm jak raso miss koh... yo miss ngga, berando umh sblh miss.. cugat2 jak nk brg yo..aie, dhla miss ketakutan time yo.. miss alu diri, gik itok ngn bendo yo tek.. psyo alu miss ngga bna2 eh, nang sah.. bendo yo merati miss dr tdk.. ptt laa miss cam lain raso jak.. dh miss tauk bendo yo tek eh, apo gik miss.. bekot ju ke lam umh.. terus jak ke bilit.. ambik selimut, dushhh... tdo.. pagi yo bok miss cito ngn akak miss.. yo pglmn miss ptmo ngga bendo yo.. tp x dinafikn lah umh yo nang ngutik.. sbb umh yo dlok ado org ninggai.. tp lps mkn ke2, umah yo alu ditggai terus.. nk ke mn ado umh org ninggai xleh dibiarkn kosong nk??huhu.. alu pndah ke kuching cdak yo.. tanggak umh yo lah plg xbgs.. sbb bekas jenazah dingkah bah tggak sblm di kubur.. tp, nek tuk dh ado org diam umh yo.. so, xtkt gik laa mn nk lepak kt berando umah.. hihihi
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 11:55 am

mun umah miss, nang ado org ngintu.. miss dh biaso dh knk tk.. mn dlok, jgn harap ngga miss sorg kt umh.. haha.. tp knk tk pn miss tkt2 juak.. bendo yo nyo sik ngaco.. juz ngirin apo nk di polah pagi yo jak.. ehheheh.. mn dh semo org kt dbah ngga tb, alu lah start "cdak" men kt ats.. nang bbunyi.. raso bulak jak.. tp dh miss mbak kwn2 miss smo2 mglami, bok cdak cayak..ado juak eh tlalu brani nait ats, tp xdo nemu po2..ado eh sampe xbrani nk kemeh gik.. sian2... yg plg
lucu, ado eh smpe tapok kt belakang misstem**m> ahhahah..
ngak di eran cdak smpe knk tuk, knk ado ngga mcm miss duduk kt mejo mkn sdgkn miss ado kt toilet tme yo.. yo cdak cito time msk bilit, miss mampu tersenyum jak.. xpt miss nk xplain ngn cdak.. tp, cdak mdh, yo lah ptmo kali pglmn cdak nenga2 umh pande bebunyi time mlm.. hihihi..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 12:22 pm

afro

ada nak baru2 tok tek eh....
time ya aku dr umah jhoe nak ke sk....
time aku kuar simpang jln umah jhoe ya nak, aku ada tercium bau minyak wangi org lmk2 marek eh...
minyak tar ka nama nya ku x tauk lah...
meremang bulu roma ku ya...aduh....gerenti nya ada d sia bh....
kat umah jhoe pun salu jwak dgr bna yg plik2 bh...
ada org ngetok pintu la...cam ada sora org kaka lah...
p mek 2 jhoe buat2 xda apa2 blaku jak...
xpat d layan lak...mun d layan lak lu makin takut...waima pun kita mambang nak...ahaks!!!!

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 12:24 pm

yaka...uisk......
nabes eyh....hahahhhahahaha....
area kwsn umah mek pon da jwk..rah pnty..rmy owg pdh mlm2 ponti ada keliaran...dgn ngs....eeeuuuu..da vdo nya..p xtauk la nk..bnda ya btl atau x..p seram r...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 1:03 pm

afro

pnah x tak org mengalami peristiwa cam tok....

cam tak org duk sorang2 nak....
tang ada jak bunyi org nunggah mintak tlg p kita jak yg dgr....
pnah x...? sedangkan bila kita carik, xda org pun....
p sora org nunggah ya tek nang tetap jwak ada....nak d saut lak takut bnda lain nak...dh jak xda org nak...

eeeeeeeee.....aszutik da jak aie.....

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 2:22 pm

nk main ngetuk2 pintu.. dh biaso mizz nemu.. hihihihi..
pglamn kt pante ado juak mizz.. pante kabong..
time yo mizz ado ngn seminar pelajar cemerlang..
psyo, mizz n member2 mizz tk, ambik cgek bilit..
time pas seminar yo, mizz n geng2 duk2 tepi kt mejo n kusi.. ambik angin lua katakn.. lps yo nk, mkn2 laa mek org tek.. dh jam kol 11.45 mizz ajk cdak msk bilit.. aiee.. sik mok cdak lok.. alu hot mizz.. mn xmok, bia mizz jak msk.. sbb time yo mizz dh lain2 jak ati bh.. sbb mizz ado ngga bendo pelik kt pokok.. dh ditgga bna2 sik juak ado.. so, mizz ngn kwn mizz sorg jak ju ke bilit.. kwm mizz tek mdh, eh sikdo po2 bh.. ilex2 jak.. malam msh mudak kato cdak.... nindak alu kin hot mizz nenga nk pio.. lps mizz msk nk, alu duk lam bilit sorg, aiee kjut do mizz.. ngga sekujur bdn diri kt pnjuru, tp xmerik muko.. dlm ati mizz, ku sik ngaco ko, ko pn jgn ler ngaco aku.. smbl2 mbaco ayt kursi, 3 kul n byk gik, selagik gik di igt selagik yo laa dibaco.. lpz mizz baco, ikit kali bendo yo ilang.. dh time nk tdo yo laa plg mizz xpt lupak.. time yo dh kol 2.. dh lena do mizz tdo.. psyo eh, mizz di gerak cdak tek.. cmtuk dialog eh, gik igt mizz..
jipah.. = da, ko do nenga x
mizz.. = nido.. ko jgn nk pande < soro mai mai di tmbh takut>
jipah..= aiee.. dga ko bna2 bnyi eh.. bunyi org narit kendo(keranda)
mizz..= molah hai nk ko tuk dh ler ku ngntok thp dewa tuk, ko nang nk nakutkn aku nk??
jipah..= ku nk bukak pinjan lok
mizz..= bukak lah mn ko brani..
jipah..= alu ngerak c pidah..
c pidah ngn muko eh mai2 bgn alu duduk..
pidah..= po kes tuk?? sshhh... nk po bnyi bh tanyak pidah..
mizz..= cako wak tak 2 tuk eh.. nang sah ler.. ku do nenga wak..
snyap lok mek org time yo.. dh otak apt berfungsi berfikir ngn waras, mek org mn bukak pntu nk ju ke bilit sebelah.. pasyo eh, alu bunyi org ngumus(mencakar) dindin mek orgnang kin lamak kin nyirin.. apotah mizz gik, tejun dr katil alu kua, tp smpt nyamba hs ngn bantal busyukk cdak 2 yo alu ngirin juak lah tek.. mizz time yo nk call kwn mizz kt bilit yo tp line xdo indah.. cdak 2 yo pn try juak, xdpt.. eran ati mizz time yo.. ayt2 alQuran nang xlekang kt mulut mek org.. bena do mek 3 ngetok pintu bilit kwn mek sik di dgr cdak.. 15mnt mek org ngetok pintu, brk di bukak.. lum smpt di bukak besa pintu, dlok mizz msk.. mizz alu ddk kt katil kwn mizz.. kjt cdak ngga mizz n kwn2 mizz time yo.. dh mek org kemas msk lm bilit, alu ado bnyi pinjan bilit kwn mizz yo di ketok ngn kuat n di gores.. yowbih.. Allah jak tauk prasaan takut mizz wktu yo.. smpt mizz ngga pintu bilit mizz n 2 org kwn mizz yo ditutup org rmbut pnjng k bju putih.. nk yo laa mizz sik pat lupak.. tuk bkn cito rekaan, tp kejadian yg bena2 mengaja mizz koh.. smpe knk tuk mizz berhati2 n akn di tegur mn kwn2 takbur..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
jUmaaDiaL621
Forummer Mambang
Forummer Mambang


Posts : 25
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : MeAwWw ToWn.. BuMi KeNyAlaAng

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 2:43 pm

huhuh arap2 aku x do nemu....yuuuuuuuuhu..dah ku sowang nyewa...xsanggup
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/jumaadial
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 2:58 pm

Raja_Mambang wrote:
afro

pnah x tak org mengalami peristiwa cam tok....

cam tak org duk sorang2 nak....
tang ada jak bunyi org nunggah mintak tlg p kita jak yg dgr....
pnah x...? sedangkan bila kita carik, xda org pun....
p sora org nunggah ya tek nang tetap jwak ada....nak d saut lak takut bnda lain nak...dh jak xda org nak...

eeeeeeeee.....aszutik da jak aie.....

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

ado juak koh john..
time mizz kt pagan aka kebon.. huhu
idaa....idaa...idaaaa... cmyo2 lah.. tp nang xdisaut.. ado alu xplg gik lak...
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 3:01 pm

juma_621 wrote:
huhuh arap2 aku x do nemu....yuuuuuuuuhu..dah ku sowang nyewa...xsanggup


<<<<--------------kck na juak pic.. ish2... ko tuk juak.. ahhahha...
jeng2.. ko sorang jak kt umah yooo.. hihi
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 3:29 pm

pengalaman saya dengan antu...

urmmmm....

di Kuching...tyme aku dok umah sewa kawan...lepaking kt umah nya...
umah ya pun org area ya madah nang berisik...p mek org x la nak lalek...
coz xpat dmbak takut glak.kelak semua keja x jadi...

macam ni la suatu malam tek, benda ya nang sengaja nak mempamer kewujudan nya dalam umah ya...

kawan ku sorang tok tek nama nya "Bear" ada la juak power rangers nya...try mok ngeluar benda ya dari umah malam ya...
bila dah dijalankan operasi ya tek, benda ya btukar jadi jelmaan tikus sebesar Bola Futsal n berekor putih...

ukan nama gik ku ngelebat...tikus ya bha...sensitipp...

dengan bulu Roma aku yang dah terpacak ya ku beranikan dirik jak....

Bear suruh kawan kuk nok diam d umah sewa ya tek baca surah Yassin malam ya 100 kali...dalam masa bacaan ya 100 kali ya la benda ya benar2 menguji iman aku...

10 kali bacaan pertama, bunyi ketok pintu.....
10 kali berikutnya, bunyi orang mecah tapak n gelas kat dapur...

dah sampey 50 ya bunyi orang nangis...

bacaan ke 90, bunyi orang mencakar atap umah....n orang menhentak bumbung yang betul2 berada atas palak aku n kawan ku sorang ya....

mek 2 dalam bilit masa bacaan Yassin ya...kat ruang tamu, xda orang...semua kerusi di susun teratur...

p bila dah abis bacaan ya....mek 2 keluar dari bilit ya, nangga kerusi dah tunggang tebalit dah...

aku cek blakang badan ku kawan ku madah kt blakang ada scratch...bersilang upa "X" dengan tanda 5 baris kuku....

hari ya la ku rasa...benda ya nang menguji iman...
benda ya mun ditakut glak, xpat juak....dapat molah kita lemah semangat...dah diberani gilak...xpat juak...coz..kita x leh takbur glak...

yang penting kita oweyz ingat Tuhan...Nya yang mencipta sekalian Alam...ujian dari nya kita msti tempuh...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 7:21 pm

afro

pengalaman aku knak rasuk bnda ya....

mlm ya aku kuar cm besa....main snooker ngan dak mambang2 mlm...
plg dr main snooker ya kira2 dekat nak kol 12 lah....
sampey kat umah cam besa lah...cuci muka n dak kaki...
sbb nak tdo bh....g besa jak rs....
pasya aku gurin n den aku x sedar g....bgn aku esok nya aku eran nangga menyimbur beras kat lamtey lam bilit aku...tyk la aku ngan mak aku...pa kes beras tok nyimbur lam bilit aku....
alu lah nya bercerita ngan aku....
paduhal mlm ya aku knak rasuk bnda ya.,...
10 org nahan aku dgn slumber jak aku angkat dr katil....(kuat da jak aku nak...ahaks!!!)
dlm kol 2 pagi cmya terpaksa nunggah bomoh kata mak ku tek....
dhya bomoh ya try la ngan power nya...
bomoh ya pdh bnda nak merasuk aku ya nang kuat....
berdiri rambut nya bila nya ngubat or nak buang bnda ya lam bdn aku....
sampey kol 4.30 pg cmya lom jwak bnda ya mok kuar dr bdn aku aie....
cun masuk waktu subuh baruk bnda ya xda g lam bdn aku...bomoh ya mdh bnda ya tkt dgr sora azan....umah x jauh dr suro bh....alhamdulillah, aku ok pasya..xda demam apa ndah...
dahya tek aku nak kuar pagi ya d swoh org...daknya mdh nak ngubat n nak molah k nyaga aku...
ikut jak la waima pun x baper cayak lak nak...yg aku tauk, suma kehendak Allah nak...
so, yg aku x puas hati, aku nang xtauk apa2 mlm ya n aku xpuas hati jwak knak daknya x ambik video k hp time aku knak rasuk ya bh...pat jwak k tangga ku pun nak...aduh....

ya la pengalaman aku waima pun aku x merasa...
p mintak d jauhkan sbb bahaya bh...imajin jak 10 org nahan dpt d angkat dgn slumber nya cmya jak...yah...

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
iemm
Mambang
Mambang


Posts : 308
Join date : 2009-05-12
Age : 25
Location : UK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Wed May 13, 2009 11:37 pm

mek xda cita antu.dgr cta tak org jak deh
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Thu May 14, 2009 12:02 am

em...mek x pnh...nak baca jak lah..ahakZ!!..pnh LA...P x BesT giLAk....XoxOXoXo
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Thu May 14, 2009 12:04 am

Twisted Evil Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
iemm
Mambang
Mambang


Posts : 308
Join date : 2009-05-12
Age : 25
Location : UK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Thu May 14, 2009 12:30 am

bahahaha.mek xda nmpk antu bna.org prangey cm antu ada la
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Thu May 14, 2009 12:33 am

spa ka....? Suspect Suspect

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
iemm
Mambang
Mambang


Posts : 308
Join date : 2009-05-12
Age : 25
Location : UK

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Thu May 14, 2009 1:00 am

byk bna aie.mok mek mention nmaa ka?
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Thu May 14, 2009 1:41 am

aok...hihihi What a Face

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: ~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~   Today at 10:04 pm

Back to top Go down
 
~~Pengalaman Tak Orang dengan hantu~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» [Utatte Mita] RikuRikuRi
» [Lounge] Free Talk
» "Gombal" xD
» Road to #MikuExpo 2014
» ~~Alien's junkyard: sketch and gallery~~

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: