Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 06, 2009 10:53 am

First topic message reminder :

afro

apa2 jak lah k....
jnji jgn citer ktk org tdo jak mlm minggu k....aok kata......


study study study
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:34 pm

JUST SKARANG NI.. TGH KURANGKAN MAKAN... MAKIN BERAT.. TAK SUKA.. NAK JOGING PUN CEPAT PENAT
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:39 pm

tgk pic mmg dah kurus...
nk kurus mn lagi....?lain laa kalau ika
chubby hehehehe..... Laughing Laughing
tapi ika mlm2 main badminton,join dgn belia & AADK...
so,ada jer aktiviti....tapi kalau bab bdn ni nak jd kurus mmg ssh
kalau naik tu mmg cepat....kalau berdiet pun bdn blh naik
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:45 pm

TP PAPA SALU CAKAP KITA TEMBAM... TAK SUKA...
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:47 pm

tak laa...
tapi ena,kalau ena temban skalipun kalau papa ikhlas
terima ena,dia tetap akan syg ena walau mcm mn skalipun ena ni....
ingat tu....biar org terima kita seadanya bukan paksaan,ikhlas n jujur dgn kita
satu lagi kesetiaan....ops sorry dah terkeluar topik
Back to top Go down
View user profile
LILFIZ89
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1301
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : bintulu(petroleum city)

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:51 pm

ya betol..cinta nang butak..back to the topic..
Back to top Go down
View user profile
comei_ika
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 789
Join date : 2009-05-06
Age : 32
Location : Pulau Mutiara

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 1:52 pm

sorry yer.... Mad
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 2:30 pm

mun malam mggu...
mestilah kuar..
g LEPAKING ngan member...
borak2 kosong...
kadang2 nganok owg...
huhuhu....

Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 2:34 pm

mun malam mggu...
mestilah kuar..
g LEPAKING ngan member...
borak2 kosong...
kadang2 nganok owg...
huhuhu....

Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 2:40 pm

ahahahhaha

mala jak kuar topik...

topik x pnah nak masok...

sengal~~!!!
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 2:50 pm

BACK TO TOPIC !!!
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 2:53 pm

yer,,,

alu di bold org~!!


back to topic~!!!!!
Back to top Go down
View user profile
meetunclesalamz
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 326
Join date : 2009-05-07
Age : 30

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 3:29 pm

mun malam mgu k dating best juak...
huhuhu.... sebulan skali ok lah...
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 4:12 pm

mlm minggu tok tek ...borink..>!!
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 4:41 pm

saya mlm minggu tok tk, stay kat skolah jak. boring giler... nengok af
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:16 pm

afro

x sabar mok ngu mlm minggu tok aie...
mok ngedate ngan mama.....
ya xtiviti mlm minggu saya minggu ini...huahuahuahua!!!!!

I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:32 pm

yerr..ngedate nya mlm mggu tok..esehhh..jelez tokkk...
mek mlm mggu neyda ngedate.....
ngenete jak keja...
gagagggagagagagaggaga....
grk xda.....
apuuuuuu..parai...
hahahah..
kaka iban indah...
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:41 pm

nadai pangan meh???

alai meh ngiga'

wkakkakakakaka
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:44 pm

pa di kaka ktk ya??hahahahhhahahah..
nak nemu aku....hahahahhaa
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:45 pm

yeteku...

mun x tauk.. carik kamus bahasa iban

saya faham sedikit sebanyak semenjak saya berkerja di jULAU ini

ahaksx~!!!
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:46 pm

ctok ney da kms iban eyh..
g pon mek ukan owg sawak pon...
hahahhahahaaa.....
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:49 pm

bis ya?
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 8:57 pm

mek owg smennjg..from kelantan...
ya mek pdh...
mek pure kelantan tp ciplak sawak...
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 9:14 pm

Arrow oww.....duhal...sama kes niq la tok...da kawan mek sorang...owh kelantan jwak...dari Bachok...diam d Ckei...keja JPJ kinek tok...
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 9:17 pm

ya meh...
hehehehheheh...
mek pndy kak sawak..p iban nope..dono..ehehhehe...
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 11, 2009 9:18 pm

owh~~!!

ok-ok.....

ada sorang cikgu ctok... owg kelantan juak.....

tp.... urm....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Today at 4:03 am

Back to top Go down
 
citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Road to #MikuExpo 2014
» [PLAN] BUKBER @ BAMBOO DIMSUM TEBET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: