Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Fri May 08, 2009 11:18 am

First topic message reminder :

cheers lol! flower
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 4:52 pm

yowbih.. dahsyat eh.. apt di tapau juak nyawo kh?? ish2..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
LILFIZ89
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1301
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : bintulu(petroleum city)

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 5:03 pm

nang hebat dpt tapau..ingat nok makan ka..hahahaha
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang


Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 25
Location : bintulu

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 5:40 pm

hahahhahaha,...dasyatttttttt... lol!
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:06 pm

afro

pama jak bunyi salamz...hik2....
gaok dak mama lok nak munuh org eh...ajak papa sekali...huahuahuahua!!!
mun nak pkir2 nak, genti robot byk kan....

scratch scratch scratch scratch scratch
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:08 pm

memang mama akan ajak papa

time ya kelak... dak "baby" akan jadi spiderman, superboy.. power rangers.. para-para sakura dan kawasan yang sewaktu dgnnya.. papa jadi HULK...

muakakakka
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:10 pm

afro

kotan moden glak tek nak...
mama jd apa lah...?

albino albino albino albino albino
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:11 pm

mama jadi supersaiya.... ahahhaha...

xda lah pa..

mama jadi pemerintah dunia la..

brani x?
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:14 pm

afro

mun mama time ya jd pemerintah dunia....huhuhuhuhuhu...
apa nak d polah mama...?
zaman dh terlalu moden nak....
apa yg d usaha kan oleh mama....?

king king king king king
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:15 pm

mama akan usahakan pintu ajaib... line intenet merata-rata.. semua benda di rumah mama menggunakan remot... nak makan pun, just type ajak apa yg di maok n send ke number tertentu... best aie...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:21 pm

afro

hohohohohohohoho n ho!!!!!
best da jak nak....just taip, n den lu da depan mata nak...
huhuhuhuhuhuhu....pintu ajaib ya mama nak polah nya cmni...?
maksud papa, rupa bentuk nya.....

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:30 pm

biasa jak

mcm yg doremon salu pakei..

ahahahhaha
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:32 pm

afro

ala....x best lah mun cam doremon ya ma....
x seswai ngan zaman tyme ya bh ma...
mok kacak2 ckit....

cheers cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:35 pm

ok la

lak la mama pk agik k

so.. dunia kelak agaknya cam ney owh?
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:37 pm

afro

mcm dh d pkir papa ma ttg mun dunia dh terlampau moden gia....
xpat papa nak mdh lam tok...
mun mata tok pat jd projektor senang na nak nangga pa yg papa imajin eh....

Wink Wink Wink Wink Wink
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:39 pm

okeysz
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:42 pm

afro

insyaAllah apa yg d imajin dak forumer lain ttg zaman 2020 ya akan nampak n jadi jak...amin....
bkn part xda undang2 ya lah...hahahhahha....

tongue tongue tongue tongue tongue
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 8:48 pm

jahat~!
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 9:07 pm

afro


tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang


Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 30
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 9:20 pm

affraid
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sun May 10, 2009 9:45 pm

Uish..NAng BenA lah ImaGine YA...HihihIhIk
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Mon May 11, 2009 10:41 am

afro

nama jak dh imajin nak......renung2kan..........

Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Thu May 14, 2009 5:39 pm

mun dah manusia masuuk 2020...kau rasa....xda gik keta bjalan tas tanah....keta kompom bjalan tas angin....opss..ukan bjalan yaaa.....terbang.....


manusia xda yang pegi bekerja gik...mesti makey robot...
robot yang bekerja untuk manusia...
dari Robot ya manusia dapat gaji....muahahahahah


Imejin ku la.....hihi



_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer


Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 28
Location : Oil Town

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Thu May 14, 2009 8:31 pm

ya best gik...uish....senang idup...... Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records


Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 33
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sat May 16, 2009 9:18 am

afro

p pkir aku secara rasional n logikal nak...tahun 2020 sama jak cam tahun 2010...
cuma yg berubah nya lak, budaya nak lmk2 lamour balit, dak bangunan bertambah...
ermmmmm...sama jak lah....x byk lak perubahan...
lain lah mun dh masuk pey tahun 3000 nak...
ya bok ku cayak ada menda yg terbang ada menda yg aneh...
ya pkir aku lah....pkir tak org...pkir lah....aie...pkir lah o....oh!!!!

lol! lol! lol! lol! lol!

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG


Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 27
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Sat May 16, 2009 11:21 am

hahaha..
thn 2020 semo make mesin..
knk tuk pn mesin basuh pinggan mangkuk dh ado..
pelbagai mesin dh juai nek tk..
nmpk eh, time thn 2020 yo lak manusia juz duduk2 n mngejar kebendaan..

tp miss ado baco lam mastika keluaran baru2 tuk...
tajuk eh amat mengegarkn jiwa.. ehheh
cmtuk tajuk eh....
kiamat 21122012.. **sehari pas arijd miss ke 24 yo.. huhuhu..
tp, semua dh ditentukan oleh ALLAH..
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Sponsored content




PostSubject: Re: apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??   Today at 5:37 pm

Back to top Go down
 
apa akn jadi jika dunia sudah ke zaman 2020??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» [VCP-002] MPV : Merah Putih Vocaloid Album (2011)
» Suka Duka Role Play World
» Jika punya kec. internet 100MB/s, apa yang kamu lakukan?
» Jika Vocaloid ditarik kembali dan dihentikan produksinya,apa yang akan anda lakukan?
» 「Morning sun」 - theme song of 『Neko Nanka Yondemo Konai.』 movie

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: