Mambang Records
SELAMAT DATANG KE FORUM MAMBANG RECORDS
KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN MENGETAHUI
PERKEMBANGAN MAMBANG RECORDS BERSAMA-SAMA!

TERIMA KASIH


FORUM UNTUK FAMILY MAMBANG RECORDS
 
MBG FrontpageHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dari kami Mambang Records...CD EP Mambang Records telah pun rasminya dikeluarkan..pada harga RM15...jika anda ingin mendapatkan CD Ep Mambang Records sila berurusan dengan JhoeBling@Raja_Mambang@Lil^Fiz...jangan ketinggalan~~...
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
October 2017
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar
Top posters
Raja_Mambang
 
DenGz_aDzmieRa
 
~~MiSsSaRaToKyO~~
 
NU^UL89
 
LILFIZ89
 
JhoeBling
 
♪Mya_Mya♪
 
comei_ika
 
pUrple_mambAng
 
Da_MoRBiD69
 
Latest topics
Statistics
We have 168 registered users
The newest registered user is squirchris

Our users have posted a total of 16669 messages in 171 subjects
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 106 on Mon Aug 29, 2011 10:21 pm

Share | 
 

 citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 06, 2009 10:53 am

First topic message reminder :

afro

apa2 jak lah k....
jnji jgn citer ktk org tdo jak mlm minggu k....aok kata......


study study study
Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 8:44 pm

cheers <--- saya jhoe~~!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 26
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:20 pm

kmk ri mggu marek kua ngn owg tersayg...huhu...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:22 pm

cheers <----- saya saya saya saya saya...... bounce bounce bounce bounce bounce

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 26
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:23 pm

Raja_Mambang wrote:
cheers <----- saya saya saya saya saya...... bounce bounce bounce bounce bounce




hahahahahah...pa ya???
Back to top Go down
View user profile
pUrple_mambAng
Senior Forummer
Senior Forummer
avatar

Posts : 780
Join date : 2009-05-05
Age : 29
Location : Oil Town

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:30 pm

mek awi minggu marek bowink....owunk xmok ajak mek kuar pppunnn....em... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Mon May 18, 2009 9:30 pm

afro

nak ni nia xtauk biter ka....hahahhahahha...

bounce bounce bounce bounce bounce

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
~~MiSsSaRaToKyO~~
ORANG KANAN MAMBANG
ORANG KANAN MAMBANG
avatar

Posts : 1742
Join date : 2009-05-06
Age : 28
Location : sRi AmAn BuMi BeNaK NgAn BoYaK

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Tue May 19, 2009 9:40 am

JhoeBling wrote:
apa polah malam minggu???

aku malam minggu tok tek...nangga AF...muahahahahahah

malam minggu depan...aku nak aon2 ngan skut ku.....huhuhu

jangan jeles....sapa mok numpang?? angkat tangan~~!!!!

ahak... miss mok ngan k skut br yo.. ekkeke cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/shyaidda
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Wed May 20, 2009 11:59 pm

UJUNG MINGGU TOK KU NAK PEGI AIR TERJUN......
Back to top Go down
View user profile
JhoeBling
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 1157
Join date : 2009-05-05
Age : 30
Location : PineappleCity

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 1:44 am

ujung minggu tok skali gik ku madah ku nak aon2 ngan skut ku....hohohoho lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.mbgrepublic.forumotion.net
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 10:12 am

afro

ujung minggu tok aku ngan jhoe...hahhahahhahaha...

bounce bounce bounce bounce bounce

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:01 am

ujung minggu tok.. aku ngan....
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:17 am

afro

ngan sapa...?

Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 26
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:21 am

mama jahat n me...hahahahhahahahahha
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:22 am

ahaks... dah ada org jawab ya.. muakakakakka
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 26
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:24 am

hahahahahhahahahha.....jgn jelez john...mek cuwik grk tak jap...lalalallalalalla...[len mcm jak bunyi ooo...}








Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:27 am

aie eh... ahahahhahaha.... jangan aie.... ada ktk kenak kick boxer nya lak.. Razz
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 26
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:29 am

yarbiiiii..gny yaka???hahahahhahaha.....
Back to top Go down
View user profile
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:32 am

saya pun kurang pasti dong mas...
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 11:40 am

gerek amek.....

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
jUmaaDiaL621
Forummer Mambang
Forummer Mambang
avatar

Posts : 25
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : MeAwWw ToWn.. BuMi KeNyAlaAng

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 2:05 pm

po pandangan tak owg ngan cinta 'maya'....begerek make cetingkah...tpon kah...apokah yg bkaitan ngan nya.....adakah akn kekal / skadar d 'maya' jak?? hahah sowi x pande lak nak ngato ayat tok.......
Back to top Go down
View user profile http://www.tagged.com/jumaadial
DenGz_aDzmieRa
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 2117
Join date : 2009-05-08
Age : 31
Location : GaGo~!!!!

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 2:59 pm

masokkan dalam pandangan atau cadangan k.. muakakakkakka
Back to top Go down
View user profile
Raja_Mambang
Artis Mambang Records
Artis Mambang Records
avatar

Posts : 2731
Join date : 2009-05-05
Age : 34
Location : PIneApPleCITy

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Thu May 21, 2009 4:04 pm

aok eh.....ujung minggu tok gerenti saya sedih n tercari2 ngan seseorg...huuuuuuuuuuuuuuuuu

Sad Sad Sad Sad Sad

_________________


~~~~~Peace n Harmony~~~~~
Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sat May 23, 2009 12:40 am

aku sik jadi pegi aik terjun ujung minggu tok... Cry 2
aku ada ujuan exam isnin so pegi awal lah ke kuantan sebelom ujian..
Back to top Go down
View user profile
misz_candy
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 359
Join date : 2009-05-06
Age : 26
Location : bintulu

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sat May 23, 2009 10:49 am

hahahhahah..sian..ya la ktk xmbak mek...ney x xjadi g...hahahahaha







Back to top Go down
View user profile
Da_MoRBiD69
Mambang
Mambang
avatar

Posts : 504
Join date : 2009-05-18
Location : cKei's

PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   Sat May 23, 2009 11:24 am

ni nak embak ktk sik ada sitok bah....wawawawa Cry 2
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....   

Back to top Go down
 
citer apa2 jak lah aktiviti yg tak org polah mlm minggu selain tdo k....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Road to #MikuExpo 2014
» [PLAN] BUKBER @ BAMBOO DIMSUM TEBET

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mambang Records :: KEDAI KOPI :: BORAK-BORAK KOSONG-
Jump to: